Retket ja matkat

Syksy 2017

Syksyllä 2017 vierailimme Timo Heinosen kutsusta tutustumassa remontoituun Eduskuntataloon.

Vuoden 2014 kesäretki

Retki tehtiin Heinolaan tiistaina 29.07. Retkikohteina olivat Heinolan kesäteatteri, jossa näytelmä "ILMASTA RAHAA" sekä Heinolan lintupuisto, Menomatkalla tutustuttiin Huovilanpuistoon Kärkölässä.

Kesäretki Seilin saarelle

Vuoden 2013 kesäretki suuntautui Turun saaristoon Seilin saarelle. Kauniina kesäpäivänä koko päivän retkelle osallistui lähes täysi bussikuormallinen yhdistyksemme jäseniä, mutta myös muutamia ystäviä. Raision ja Naantalin kautta matkasimme Rymättylään ja sieltä laivalla lähes tyynessä säässä pienelle, mutta viehättävälle Seilin saarelle, jossa aikanaan oli toiminut mielitautisairaala. Retkestä muistoja kuvagalleriassa.

Täysistuntoa seuraamassa
Seilin saarella 06.08.2013